PŘÍLOHA ČÍSLO 1 K OBCHODNíM PODMíNKAM: PODMÍNKY PRODEJE V INTERNETOVÉM OBCHODĚ JAKEBOTY.CZ

 

Obsah

    1. Bezpečnost transakce

    2. Nabídka

    3. Plnění objednávky

    4. Platební podmínky

    5. Zásilka a vrácení nebo výměna

    6. Recenze

    7. Rozdělení obuvi (místo a způsob použití)

    8. Reklamace

    9. Autorská práva

    10. Kontakt

 

 

1. Bezpečnost transakce

 

1.1 Šifrování dat

Vaše data přenášená do našeho obchodu JakeBoty.cz jsou chráněna šifrováním SSL, což zabraňuje zachycení nepovolanými osobami. Šifrování dat se spustí při zadaní objednávky v obchodě. Budete upozorněni o certifikatu, seznámte se s nim a akceptujte ho. Od této chvíle budete mít jistotu, že data přenášená v průběhu zadaní objednávky budou k dispozici pouze oprávněným osobám a budou zcela bezpečné.

 

1.2. Nárok na vrácení zboží

V našem obchodě Zákazník má právo vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu do 14 dnů od jeho obdržení. Podrobné informace jsou k dispozici v bodě „Zásilka a vrácení nebo výměna“.

 

 

 Přejděte na začátek této stránky

 


 

2. Nabídka

 

2.1. Barvy boty

Barvy obuvi zobrazené na fotografiích mohou se mírně lišit od skutečných barev, vyplývá to z použití digitálního přenosu obrazu. To je důvod, proč nepřijímáme stížnosti z důvodu odlišného odstínu objednaného obuvi (ledaže je to naše vina a byl poslán špatný produkt).

 

2.2. Dostupnost zboží

Prezentovaná obuv v internetovém obchodě je také vystavovaná v našich stacionárních obchodech. Takže je zde možnost, že Vami zakoupen pár byl dříve měřen. Pokud máme více než jeden pár ve vaší velikosti a barvy posilame neměřen pár, ale při nákupu obuvi, může se stát, že pár byl měřen. Na zvláštní přání, můžeme před zakoupením ověřit a potvrdit, zda máme neměřen pár, ale může to trvat až 24 hodiny.

 

2.3. Výška podpatku

Výšku podpatku měříme na rovném povrchu. Přikládáme měřítko v místě kde se pata připojí k svršku obuvi. Měření probíhá v pravém úhlu k povrchu. Získané hodnoty jsou zaokrouhleny na nejbližší centimetr nebo polovinu.

Výšku podpatku měříme pro boty, znázorněné na fotkach, je to většinou velikost 37. V závislosti na velikosti, tato hodnota se může lišit (rozdíl může dojít k 15% prezentované výšky nebo k 1 cm). Nemůžeme definovat výšku podpatku pro každou velikost, takže prezentujeme průměrnou hodnotu.

Pokud byste měli zájem o přesné měření výšky podpatku pro určitou velikost, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem.

 

 

 Přejděte na začátek této stránky

 


 

3. Plnění objednávky


Ke každé zásilce je připojen prodejní doklad. Je možnost připojit fakturu DPH, ale informace o ni je nutno poznamenat při objednávání zboží ("Přeji si obdržet: fakturu DPH" ve druhém kroku objednávkového procesu).

Plnění objednávky následuje během 24 hodin od zaúčtování platby a ověření produktu.

 

 Přejděte na začátek této stránky

 


 

K dalšímu usnadnění objednávání v našem obchodě jsme zavedli možnost objednávání pomocí e-mailu.

 

  • Objednávka e-mailem

    E-mailové zprávy mohou být odesílány po celý den, 7 dní v týdnu, ale budou přijata ke zpracování pouze během pracovní doby (Od pondělí do pátku mezi 9 a 17 hodinou). E-mail s objednávkou musí obsahovat:
    * symbol objednané obuvi, velikost a barvu
    * jméno, příjmení a adresu, na kterou odešleme balík
    * Informace o preferovaném způsobu platby (bankovním převodem nebo na dobírku)
    * kontaktní telefon (mobilní telefon)

 

Pozor! Podáním objednávky po e-mailu přijímáte tyto podmínky.

 

 Přejděte na začátek této stránky

 


 

4. Platební podmínky

 

4.1. Způsoby platby

Upřednostňujeme způsob platby - platbu na bankovní účet.

Pro naše zákazníky nabízíme také možnost platby PAYU a také platbu na dobírku.

U záloh prováděných PAYU přidavame provizi která je závislá na operátorovi. Podrobnosti konkrétních platebních metod jsou k dispozici při zadávani objednávky.

 

4.2.

Prosime o úhradu ihned po objednání obuvi. Převod by měl být připsán na náš účet nejpozději do 7 dnů od objednání zboží. Při absenci platby za objednávku po uplynutí této lhůty, vyhrazujeme si právo jej zrušit.

4.3.

Do popisu převodu, uveďte prosím pouze číslo objednávky .

 

 Přejděte na začátek této stránky

 


 

5. Zásilka a vrácení nebo výměna

 

5.1. Zásilka

5.1.1 Vzhledem k záruce rychlosti a kvality dodání, obvykle zboží zasíláme kurýrem GLS nebo Českou poštou

 

5.1.2. Kupující při objednávání zvoleni způsob doručení a platby.

 

 

5.1.3. Při objednávání aktualnní cena dopravy se objeví v košíku a přidá se k částce, která má být zaplacena.

 

Zásilky jsou dodávány zákazníkům obvykle od 10:00 do 15:00, prosíme, zadejte adresu na ktere můžete přijímat zásilky.

 

5.1.4. Zásilky na dobírku


Objednávky v obchodě JakeBoty.cz ze zvolenou variantou platby na dobírku prostřednictvím GLS potvrzujeme telefonicky nebo sms. V zájmu o našich zakazníků neposílame balíky na dobírku bez předchozího potvrzení.

 

5.1.5.

Každá objednávka v našem obchodě je kupní smlouvou. Pokud nevyzvednete balík, a bude k nám vrácen, budete nuceni uhradít dodatečne náklady (náklady na přepravu do místa určení + vrácení balíku odesílateli). Jestliže částka nebude urovnáná, bude věc předložena soudu (podle občanského práva).

 

5.2. Vrácení nebo výměna


Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

V případě, že spotřebitel zvolil způsob prepravy jiny než nejlevnější normálním nabízeny podnikatelem, podnikatel není poviněn vrátit spotřebiteli dodatečné nakłady.


5.2.1. Je možnost vyměnit nebo vrátit zakoupené boty za následujících podmínek:

  • Výměna nebo vrácení nastane nejpozději do 14 dnů od doručení
  • nový stav obuvi. Jakékoli stopy nošení a používání obuvi znemožňují výměnu nebo vrácení
  • obuvi je vracené s originální účtenkou
  • karton, v kterým posilate boty, nesmi být zničeny (např. lepicí páskou). V opačném případě vám bude účtována částka 60 CZK hrubeho jako náhrada výdajů na baleni

 

5.2.2 Zpětné odesláne zasilky bez informací o tom, kdo poslal balíček a za jakým účelem nebudou brány v potaz. Balíky zasílané na jinou adresu, než je uvedeno níže nejsou přijímány a budou vrácena odesílateli, což způsobi zbytečné dodatečné náklady pro zakaznika.

5.2.3

 Kupující má právo vratit obuv do 14 dnů ode dne doručení balíku. Po odeslání bot, kupující během tři měsícu muze určit, na co chce nahradit vrácené zboží. zpětné příkazy se hradi neprodleně, nejpozději do 14 dnů.

 


5.2.4 Adresa, na kterou je nutno poslat vrácenou obuv:


OlzaLogistic - "JakeBoty.cz"
ul. PFB 2
73701 Český Těšín

 

Pozor! Odeslání zásilky na jinou adresu, než výše uvedenou je spojeno se značným zpožděním výměny nebo vrácení obuvi. Můžou se taky vyskytnout dodatečné náklady (které hradí zákazník) spojené s vrácenim baliku. 

5.2.5.

Naše společnost nepřijímá žádné balíky s platbou na dobírku. Prosíme, nesnažte se tímto způsobem nám posilat balíky. Vyskytnout dodatečné náklady (které hradí zákazník) spojené s vrácenim baliku. 


5.2.6.

Máte-li jakékoli další dotazy nebo připomínky, kontaktujte nás na e-mailu:info@jakeboty.cz

 Přejděte na začátek této stránky

 


 

6. Recenze


Chcete-li vědět, recenze a hodnocení našeho obchodu - odkazujeme na nezávislé webové stránky, kde naši zákazníci hodnocetili naš e-shop:

 

 

 

 

7. Rozdělení obuvi (místo a způsob použití)

 

Módní obuv

Obuv navržena a vyrobena pro příležitostné použití (módní vzhled je nejdůležitější).

 

Domácí obuv

Obuv navržena a vyrobena tak, aby měla dostatečnou pevnost a zajistila komfort při použití uvnitř a kolem domu; nevhodna pro použití jako městska obuv; nezaručuje ochranu před nepříznivým počasím.

 

Obuv pro použití v nízkých teplotách

Obuv navržen a vyroben tak, aby poskytovala zvláštní ochranu pro uživatele při použití při teplotách pod bodem mrazu na ledu nebo sněhu nebo zmrzlém povrchu.

 

Sportovní obuv pro všeobecné účely

Obuv navržena a vyrobena pro vhodné nošení při různých nespecializovanych sportovních aktivitach, tj. Jogging, amatérské sportovní aktivity.

 

Ortopedická obuv

Boty používané k léčebným účelům určitých poruch chodidla.

 

 Přejděte na začátek této stránky

 


 

8. Reklamace


Většina našich bot je vyrobena z přírodní kůže. Stejne jak jakýkoli jiný přírodní materiál, kůže může neudržovat přesně stejnou barvu a strukturu ne celém povrchu. Případné rozdíly vyplývají z nestálosti kůže. Aby boty udržely ten správný vzhled prosíme údržujte je:

  • Lícová kůže - otírat hadříkem. Po vyčištění nanest pasty a krémy podle barevy obuvi.
  • nubuková kůže, velurová kůže - jemně čistit kartáčkem. Lze použít konzervanty v aerosolu. Nepoužívat pasty / krémy.
  • Ekologická kůže - otírat hadříkem. Nedoporučuje se používání past. Lze použít konzervanty v aerosolu pro sintetickou kůží

 

Podmínky reklamace:


Předmětem reklamace jsou vady obuvi, způsobené vinou výrobce s výjimkou vad, o kterých kupující věděl v době uzavření smlouvy. Reklamované boty musí být čisté, s dokladem o prodeji.
 

Možné důvody zamítnutí stížnosti/reklamace:

 

  • Obuv se zjevnými vadami, pro kterých kupující byl informován.
  • Boty, které mají k mechanické poškození.
  • Pohodlí obuvi.
  • Odbarvení vnitřku obuvi vyrobené z přírodní kůže pod vlivem potu nebo silného namáčení.
  • Prosakování boty vyrobené z přírodní kůže.
  • Chybějící nebo nesprávná údržba obuvi.
  • Přirozené opotřebení obuvi a podkůvek.


Pravidla používání a údržby obuvi:

 

  • při nazouvání a zouvání obuvi, je nutné zcela rozšněrovat obuv
  • nohu je nutno v obuvi dostatečně upevnit šněrovadly, zapínacími pásky, apod. Nedostatečné upevnění nohy v obuvi může být příčinou nadměrného opotřebení podšívek a stélek
  • Čistit povrch obuvi vlhkým hadříkem nebo houbičkou (zejména zimní obuv). Ihned po návratu domů, je třeba odstranit vlhkým hadříkem zbytky soli, bláta a chemikálií používaných na ulicích, aby se zabránilo jejich vysychání (jinak na obuvi vznikají výrůstky a hrboly)
  • nezapomeňte na denní údržbu obuvi
  • vyhněte se namáčení obuvi, zejména kožené obuvi, ale pokud se tak stane, boty sušte při pokojové teplotě, odstraňte tkaničky, boty vycpěte novinami a postupně sušte mimo dosah zdroje zvýšené teploty. Nepoužívejte sušičky, ohřívače, kamna, atd.
  • není dovoleno, aby byla obuv prána v pračce
  • obuv často střídejte, zvláště pak v deštivém počasí

 

 

8.1.

Pokud podle Vas, zakoupene v našem obchodě boty, nesplňuje podmínek záruky:

  • Stáhněte si formulář „Vrácení/Výměna zboží“ ve formátu Word (.doc) - klikněte zde nebo ve formátu Acrobat Reader (.pdf) - klikněte zde
  • vytiskněte a pečlivě vyplňte formulář
  • odešlete reklamované boty společně s vyplněným formulářem a účtenkou na adresu:

   

OlzaLogistic - "JakeBoty.cz"
ul. PFB 2
73701 Český Těšín

 

  • do 14. dne od obdržení obuvi, budeme Vás informovat o způsobu řešení reklamace

 

9.2. 

Reklamovanou obuv je třeba vyčistit před odesláním. Špinavé boty budou vráceny zpět odesílateli na jeho náklady. Špinavé boty nejsou předmětem reklamace.

 

9.3.

Reklamace by měly být zaslány Českou poštou.

9.4.

V případě uznání reklamace a nemožnost uvedení výrobku do stanu v souladu s kupní smlouvou, do 14 dnů po zvážení reklamace bude výrobek vyměněn nebo finanční prostředky budou vráceny.

 

 

 Přejděte na začátek této stránky

 


 

9. Autorská práva



Autorská práva ke všem materiálům, mezi ně patří zejména obrazy produktů umístěným na Webových stránkách patří společnosti Fastima, 60-288 Poznań, ul. Promienista 5/2. Jakékoliv použití a kopírování těchto materiálů, zejména obrázků produktů bez souhlasu společnosti Fastima je porušením těchto práv a je trestné.

Ve vztahu ke zjištěným porušením autorských práv předložime věc soudu.

 

 Přejděte na začátek této stránky

 


 

10. Kontakt

 

Kontaktujte nás e-mailem a telefonicky:

 

a) eMail: info@jakeboty.cz


E-mailové zprávy mohou být odesílány po celý den, 7 dní v týdnu, odpověď zasilame v pracovní době dispečinku (pondělí až pátek 9:00 - 17:00)

 

b) Zákaznická linka: +420 910 114 462

 

Může se na nás obrátit telefonicky od pondělí do soboty mezi 9:00 a 21:00 a v neděli mezi 10:00 a 20:00.


 

 

  

Podělte se se svým názorem s ostatními
Žijete na Slovensku a raději platite v eurech? Změňte měnu kliknutím na tento odkaz!
Žijete na Slovensku a radšej platíte eurami? Zmente menu kliknutím na tento odkaz!
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel