Mám právo zakoupené zboží reklamovat?

V případě, že nejste s nákupem spokojeni, je možnost zboží vrátit nebo vyměnit za jiné.

Další informace naleznete také kapitole c. 8 obchodních podmínek (zde)


Pamatujte, že podmínkou pro výměnu nebo vrácení obuvi:

  • je jejích dobrý stav. Jakékoli stopy nošení obuvi znemožňují výměnu nebo vrácení

  • obal je součástí zboží, je nutno vrátit ho v původním stavu - v jiném případě budou připočteny náklady,

  • Zákazník je povinen vrátit zboží (také na výměnu) v průběhu 14 dní od data jeho převzetí,

  • peníze Vám budou vráceny v průběhu 14 pracovních dnů od okamžiku vrácení zásilky, tj. od okamžiku, kdy obchod obdrží zpět zásilku,

  • vrácení peněz se provádí prostřednictvím bankovního převodu.

  • doklad o koupi, který jste obdrželi spolu se zásilkou,

  • vyplněný formulář

 

Vracené zboží odešlete na naši adresu:

OlzaLogistic - "JakeBoty.cz"

ul. PFB 2

73701 Český Těšín

 

Nezapomeňte vždy doložit:

  • doklad o koupi, který jste obdrželi spolu se zásilkou,

  • vyplněný formulář

 

Připravili jsme pro Vás výše uvedené formuláře, které stačí vytisknout, vyplnit a přiložit do krabice spolu s paragonem, abychom Vám zjednodušili postup při vrácení nebo výměně zboží. Formulář umožňuje transakci provést jak nejrychleji je to možné a vylučuje případné chyby. Máte-li problém se stažením souboru, napište nám!

 

 

Máte-li jakékoli další dotazy nebo připomínky, kontaktujte nás; e-mail: info@jakeboty.cz; tel.: +420 910114462

Podělte se se svým názorem s ostatními
Žijete na Slovensku a raději platite v eurech? Změňte měnu kliknutím na tento odkaz!
Žijete na Slovensku a radšej platíte eurami? Zmente menu kliknutím na tento odkaz!
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel